- ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΑ
- Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
- Αμοιβή€ 12 /hr
- Ηλικία39
- Επίπεδο ΣπουδώνΚάτοχος Μεταπτυχιακού
- Έτη Εμπειρίας20
- Τηλέφωνο6989849122
- OnlineΠαραδίδω Online
Προφίλ
Καθηγήτρια ελληνικής φιλολογίας με εμπειρία και μεταδοτικότητα,ειδικευμένη στις μαθησιακές δυσκολίες παραδίδει ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου(έτοιμο ηλεκτρονικό υλικό,επαναλήψεις,τεστ)., καθώς αναλαμβάνει και την προετοιμασία μαθητών σε κάθε επίπεδο προετοιμασίας εξετάσεων καθώς και για κάλυψη κενών προηγούμενων τάξεων και συνέχιση επόμενων.,κιν: 6989849122,e-mail: elena.koumarela@gmail.com.
Εκπαίδευση
Είμαι φιλόλογος ειδκής αγωγής και παραδίδω μαθήματα σε μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου καθώς και αναλαμβάνω εντατική θερινή προετοιμασία για πανελλήνιες εξετάσεις και κάλυψη κενών από προηγούμενες και με στόχο τη συνέχιση επόμενων τάξεων. Διαθέτω εμπειρία, υπομονή και μεταδοτικότητα, προσωπικές δωρεάν σημειώσεις που στοχεύουν στις εξατομικευμένες ανάγκες των μαθητών όλων των επιπέδων που εφαρμόζονται με ειδικά προγράμματα διδασκαλίας.
Μεταπτυχιακός – Διδακτορικός Τίτλος Σπουδών - Άλλα Πτυχία
Επαγγελματική Εμπειρία
Από το 2002-2022 παραδίδω ιδιαίτερα μαθήματα σε μαθητές Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου με πλούσιο προσωπικό υλικό και έχω αποκτήσει την κατάλληλη εμπειρία και μεταδοτικότητα μέσα από την υπεύθυνη οργάνωση και συνεργασία με τους μαθητές μου.
Από τον Οκτώβριο 2021- Ιούνιο 2022 εργάστηκα ως εκπαιδευτκός παράλληλης στήριξης σε μαθητές με ΔΕΠΥ, Αυτισμό και Δυσλεξία, καθώς κατάφερα να προσρμόσω τις ειδικές μου εκπαιδευτικές μεθόδους στο πλαίσιο της επιτυχημένης συνεργασίας με την κάλυψη των εξατομικευμένων αναγκών των μαθητών με στόχο την καλύτερη δυνατή πρόοδο κατά τη σχολική πορεία και την περίοδο των εξετάσεων.
Από τον Ιανουάριο- Ιούνιο 2021 σε αυτά τα σχολεία ανέλαβα περιπτώσεις παιδιών με δυσλεξία και σύνδομο " Torret" και κατάφερα να βοηθήσω ιδιαίτερα στην προσαρμογή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία μέσα την παροχή υπηρεσιών που αφορούσαν τη διανομή προσωπικού ασκησιολόγιου για την ανταπόκριση τους στο σχολικό περιβάλλον και στην ενίσχυση της αυτοεκτίμησής τους.
Από τον Ιανουάριο- Ιούνιο 2020 εργάστηκα ως αναπληρώτρια καθηγήτρια σε τμήματα ένταξης όπου πέτυχα να εφαρμόσω εξατομικευμένα προγράμματα διδασκαλίας σύμφωνα με τις απαιτήσεις κάθε μαθητή, ώστε να μπορούν όλοι οι μαθητές να συμβαδίζουν με τους ρυθμούς της κανονικής τάξης και να ενταχθούν ομαλά στην εκαπιδευτική διαδικασία κατά τη σχολική χρονιά και την επαρκή προετοιμασία στις προφορικές και γραπτές εξετάσεις με την κάλυψη όσο των δυνατών περισσότερων κενών.
Από το Σεπτέμβριο του 2018- Ιανουάριο του 2019 εργάστηκα ως καθηγήτρια στο φροντιστήριο AXION που διατηρούσε τμήματα μελέτης για παιδιά Γυμνασίου με στόχο την οργάνωση της μελέτης και την προετοιμασία για τα μαθήματα της επόμενης μέρας.
Από το Σεπτέμβριο του 2018 -Ιανουάριο του 2019 εργάστηκα ως καθηγήτρια φιλόλογος σε μαθητές Δημοτικού και Γυμνασίου σε επίπεδο μελέτης για την προετοιμασία και μελέτη των μαθημάτων της επόμενης ημέρας.
Από το 2014-2016 εργάστηκα εθελοντικά ως καθηγήτρια με υπομονή και προθυμία στο Κοινωνικό φροντιστήριο του Δήμου Πεύκης και ανέλαβα την προετοιμασία μαθητών σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου με στόχο την κάλυψη κενών από προηγούμενες τάξεις και συνέχιση στις επόμενες με προσωπικές μου σημειώσεις που παρείχα χωρίς οικονομική επιβάρυνση.
Σεμινάρια
Τα τεστ αυτά περιλαμβάνουν ερωτηματολόγια και τεχνικές μέτρησης με στόχο την αξιολόγηση της προσωπικότητας και της συμπεριφοράς και υποβάλλονται σε στατιστική ανάλυση. Ακόμα περιέχουν συνεντεύξεις και δοκιμασίες ανίχνευσης μέσα από τη συστηματική παρατήρηση της αντίδρασης σε διάφορα ερεθίσματα.
Το σεμινάριο αυτό αφορούσε τις σχέσεις μεταξύ των μελών της οικογένειας μέσα από τις εντάσεις των δομών της σύγχρνης κοινωνίας στο επίπεδο της κρίσης καθώς και τις μεθόδους παρέμβασης που προστατεύουν τη διαφύλαξη του θεσμού της οικογένειας μέσα από το διάλογο και τη σύνθετη ψυχαναλυτική διαδικασία που συγκρατεί τα πάθη και τις παρορμήσεις.
Το σεμινάριο αυτό αφορά τον ρατσισμό στην εκπαίδευση που προφυλάσσει το θεσμό της διαφορετικότητας μέσα από το θεσμό της συνεργασίας του διαλόγου και της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης μέσα από την προσαρμοσμένη διδασκαλία στις ανάγκες των μαθητών με στόχο την κατανόηση της ισότητας και των ίσψν ευκαιριών όλων των παιδιών στην εκπαίδευση.
Το σεμινάριο αυτό προάγει την έννοια του εθελοντισμού και το κατατάσει ως εξαιρετική προυπόθεση με στόχο την ανεύρεση της εργασίας, ως μέσο ανάδειξης της προσωπικότητας και των δεξιοτήτων κοινωνικής προσαρμογής του υποψήφιου εργαζομένου σε ποιονδήποτε επαγγελματικό τομέα.Ο εθελοντισμός ενισχύει τις επαγγελματικές προοπτικές καθώς εφοδιάζει το άτομο με το αίσθημα της κοινωνικής δραστηριότητας και προσφοράς το οποίο πλέον εκτιμάται στην αγορά εργασίας.
Το σεμινάριο αυτό απευθύνεται σε εκπαιδευτικές μεθόδους που αφορούν τη ψυχολογική υποστήριξη μαθητών που έχουν προβλήματα μαθησιακά καθώς και κοινωνικοποίησης λόγω κάποιων ιδιαίτερων ευάλωτων χαρακτηριστικών που κατέχουν. Ειδικά παρέχεται η ανάγκη ψυχολογικής ενθάρρυνσης και ενδυνάμωσης δεξιοτήτων που παραμελούνται συχνά από τους εκπαιδευτικούς απέναντι στους μαθητές τους και συγκεκριμένα προάγεται το μοντέλο της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας για να νιώσουν οι απομονωμένοι μαθητές αναγκαία και ναπόσπαστα μέλη της σχολικής κοινότητας που ανήκουν.
Πρόκειται για ένα φιλολογικό σεμινάριο που εξετάζει την ιστορική διαδρομή της γλώσσας καθώς και τη φιλοσοφία της μέσα από τους τρόπους χρήσης της σε διαφορετικά γλωσσικά περιβάλλοντα αμαφορικά με τους ιδιωματισμούς, τς διαλέκτους και τις τοπικές παραλλαγές της.
Το σεμινάριο αυτό αφορούσε την Πολιτεία του Πλάτωνα και απηχεί τις αρχές της ιδανικής πολιτείας μέσα από την εναρμόνιση των τάξεων, τη δικαιοσύνη και την ισορροπία των αντιμαχόμενων τάσεων της ψυχής με σκοπό να αναδειχθεί το ιδανικό πολίτευμα που είναι η πολιτεία και να αποφευχθούν οι παρεκβάσεις του.
Το σεμινάριο αυτό αφορά την άρρηκτη σχέση πολίτη και πολιτείας μέσα από το έργο του Αριστοτέλη- Πολιτικά και συγκεκριμένα αναφέρεται στη συμμετοχή του πολίτη στα πολιτικά ζητήματα της πόλης με βάση τον ορθό λόγο και τη λογική καθώς η πόλη αποτελεί την ανώτατη μορφή κοινωνίας στην οποία ολοκληρώνεται ο πολίτης.
Το σεμινάριο αυτό αφορά τις μεθόδους παρέμβασης με στόχο τη διευκόλυνση στην πραγμάτωση κοινωνικών δραστηριοτήτωμ ατόμων με κινητικές δυσκολίες και σύνθετες αναπηρίες.
Εξυπηρετώ Δήμους
Στείλτε Μήνυμα